Τετάρτη 1 Απριλίου 2020

Ξεσκονίζω τον γραπτό μου λόγο!

Αρχικά καλό μήνα σε όλους!!!
Για να τα πάρουμε από την αρχή τα πράγματα... Θυμάσαι τους θεούς και τις θεές του Ολύμπου; Σου προτείνω να παίξεις αυτά τα δύο κουίζ για να τους θυμηθείς... 
Θυμήσου και τα σύμβολα των θεών ΕΔΩ.
Είχαμε πει στην ιστορία παλιά ότι ο Δίας τιμώρησε τους ανθρώπους επειδή του κλέψανε τη φωτιά... Και η τιμωρία τους ποια ήτανε; Τους έστειλε ένα κουτί που το είχε η Πανδώρα γεμάτο με συμφορές και δυσκολίες! Η περίεργη Πανδώρα, όταν το άνοιξε κατάλαβες τι έγινε....

Αν λοιπόν γίνει κάποτε το λάθος και αυτό το κουτί ξανανοίξει, εμείς αυτή τη φορά θέλουμε να γεμίσει τον κόσμο με χαρούμενα νέα, ευχάριστα λόγια και αισιόδοξα μηνύματα. Εγώ έχω το κουτί



Εσύ μπορείς να μου γράψεις 2 θετικές και ευχάριστες σκέψεις σου

Και θέλω να είναι αλήθεια αυτά που θα μου γράψεις, όχι ψέματα... Ξέρω ότι σήμερα είναι Πρωταπριλιά και λέμε και κανένα μικρό και αθώο ψεματάκι... 
Και μιας που το έφερε η κουβέντα, τι πιστεύεις; είναι καλό να λέμε ψέματα στους άλλους; Γιατί;

Με τα καλύτερά σου γράμματα στο τετράδιο του γραπτού λόγου!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου