Τρίτη 7 Απριλίου 2020

Θυμάμαι τα ρήματα

Σήμερα θα θυμηθούμε τα ρήματα και τους χρόνους των ρημάτων...  
Αρχικά σας θυμίζω τι είναι ρήμα με την εικόνα παρακάτω.



Στο σχολείο εμείς γνωρίσαμε 5 χρόνους για τα ρήματα... Ποιοι είναι αυτοί; 
1. Ενεστώτας (όταν κάνω εγώ κάτι τώρα) π.χ. εγώ τρέχω
2. Παρατατικός (όταν έκανα εγώ κάτι παλιά και συνέχεια) π.χ. εγώ έτρεχα
3. Αόριστος (όταν εγώ έκανα κάτι παλιά αλλά για μια στιγμή) π.χ. εγώ έτρεξα
4. Εξακολουθητικός μέλλοντας (όταν θα κάνω εγώ κάτι αύριο συνεχώς) π.χ. εγώ θα τρέχω
5. Συνοπτικός μέλλοντας (όταν θα κάνω εγώ κάτι αύριο αλλά για λίγο) π.χ. εγώ θα τρέξω

Με αυτό εδώ το γρήγορο κουίζ μπορείς να τσεκάρεις τι θυμάσαι για τους χρόνους των ρημάτων. 
Κουίζ για τους χρόνους των ρημάτων.


Στο κρυπτόλεξο παρακάτω θα ψάξεις να βρεις 10 ρήματα. Αφού σημειώσεις στο τετράδιο εργασιών ποια ρήματα βρήκες, εδώ στα σχόλια προσπάθησε να τα βάλεις σε αλφαβητική σειρά.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου